Saturday 28 January 2012

Alhamdulillah dengan apa yang aku pilih. Rasanya semua dah cukup lengkap. Tak ada sedikit pun kekurangan, Syukur dengan nikmat dan kurniaan yang Allah berikan! Kadang kadang terpikir, kenapa dari awal lagi aku tak jumpa semua ni, sebab aku tak perlu untuk rasa sakit dahulunya! Kuat-kuat aku pun, jenuh bergenang air mata jugak lah! hohohoho >_<" poyo sungoohhh!  Time-2 tu tetiba ultraman taro datang membantu! wahh wahhh ^^v  .Dah lama Lupakan segala kesakitan yang dulu, sebab hati dah memberi ruang pada orang yang sangat-2 aku hargai kehadiran dia sekarang.  Sebab tu la orang duk kata, perkara yang kita pilih berdasarkan gerak hati ni sangat lah betul, sebab pa hampa nak tau? sebab hati tak kan penah Bohong kat tuan dia. So pandai-2 lah guna segala macam deria kurniaan-Nya! ^_^  semoga segalanya dipelihara Ya Allah. Aminnnn.
Lebih baik bersama orang yang tepat, kerana hidup ini terlalu berharga & terlalu singkat untuk bersama orang yang salah. ^^v Alhamdulillah =)


"Don’t leave something good to find something better" 
(-‿-)






Salam Jumaat 
•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

No comments:

Post a Comment