Thursday 23 February 2012

Genap 21 tahun!

Salam...
سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

dah genap 21 tahun diberi nafas serta peluang menghirup oksigen di muka bumi milik-Nya ni. tadak ap yang mampu aku kata selain SYUKUR! banyak salah silap yang aku dah lakukan sepanjang 21 tahun hidup di dunia. sumpah aku mengaku aku nih ketegaq! hihihi. sebab tu kdg2 kena free lecture dgn big bos a.k.a ayah lahhhhh. hohohoho. ^^v. utk mnyelamatkan diri. aku diamkan diri *dah nama pun big bos. msti lah kena hormat. TABIK SPRINGGGGG! =)

dah tua2 nih. malas dah nk smbut bufday. duk umah nganga tgk spongebob lg best. hahaha. tp merengek-rengek kat mak suh blanja makan jgk ptg tu. alasannya...*rini ari special cekk. malas nk masak! bley teqa tu??.yalah. kalo msk satg habeh la tgn2 I nih. hahaha

mak wish bufday 2 ari sblum hari kejadian. haha. ayh lak bt2 tnya mak time 20 aribulan tuh.. -___-" yg adik sengal lak, bkn dia yg wish..ak lak hat kena tnya dia rini ari jadi sapa. ngekkk! pastu bley bt muka x bertanggungjawab lgsung. mlm tu bru dia kta rini ari jd aku. ohhhh man! >_<' *ini boleyh mndatangkan kmarahan nih. hooooooo.

oke, hat ni bkn nk tunjuk2 ka hapa. saja la nk habaq kannn. :p hat abg pulau terchenta wish betoi2 tgh mlm tuh. hihihihi. macihhh nooo. nnti kita p keliling pulau sesama naaaaa naaaaa. hak hak hak. ^^v

kwn2 fb a.k.a mukabuku pun ramai gak wishhh. macihhh laaaaa. x terbalas cekkkk *bajet artis! agagagagagga

tp byk2 tu..hat pling cek tggu hat niiii. 
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v

hohohohohoho. hat ni hat ni hat ni paling speselllll tawuuuu! =))

pastuuuuu kannnn.ada lgggg.
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v
untonglaaaa retiss bt entri pasai cekkk. kembang hidong hidong aku baca. terharu weyhh aku habaq mai. ahahaha 
walopun ayt2 retiss tersebut berbaur jeles kat aku yg kiut miut ditambah lagi kecomelan yg tak terhingga ini ^^v
 tapi cekkk nak habaq niii
ILYSM TOOO. 
hihihihihi
macihhhh naaaaa 



p/s: macihhh bebnyk kat org yang terdekat@terlalu dekat@tersangat dekat yg byk tolong aku. walaupun ada hal yg bt jantung, paru paru, hempedu serta organ organ dalaman ku ini bagaikan dirobek robek bak sembilu. ohhhhhhhh sakit nyaaaaa!! T_T walaupun sukar. >_<" tp aku cuba aku cuba aku cuba!!! bergerak menuju kehadapan tanpa igt yg blakang2. bukan senang.. sangat susahhh. huhuhuhu. doakan aku =)





No comments:

Post a Comment