Saturday 4 August 2012

Finish Sem 3

Assalammualaikum...


minggu-minggu yang mendebarkan...tak tau apa nak kata....takut jadi cem duluuuu....yang dulu pun still menari2 kat mata nihhhh...seqabut pala hotak suma adaaa......masuk2 sem 3 ritu...macam2 pikiaq..takut x lepas..takut jd balik cam dulu...separuh gila nangis dulu...sampai satu tahap mcm nk gila pikiaq! pengsan aku! At last...dah tau pun ap yg aku dpt tuk sem nihhh...tu pun rasa maluuuuuuuuuuuuuuuu nya nk gtau kat diaaaa.....huhuhuhuhuhu....stat seqabut dah smlm.....nk tgk pun kna paksa ngan makkk...masih x leh nak tarik nafas lega....walaupun tahap peningkatan tu tnggi...tapi masih tak puas hati. x sepadan dgn apa yg dah diusahakan sem nih! masih berbaki 3 sem lagi yg memerlukan usaha yang bermati-matian utk dpt ap yng dihajati..............nak sedapkan ati.....ok, aku keluar skit dari tahap bahaya....macih kat mak ayah, dan juga si dia yang dah byk bg semangat tuk aku bangkit dari kegagalan sebelumnya.....macam2 kata2 smangat yang dia bg dulu......tapi tahap ketegaq aku yang tinggi niiii still tak dapat nk terima pada mulanya...dan apabila aku sedar, aku berusaha lagi.....tapi jauh dihati.....malu sgt2 kat diri sendiri terutamnya dia.....aku masih tak dapat nak capai apa yang aku nak buat masa sekarang nihhhh......tak macam sem sblm nihhh..rasa down sgt2...menangis berhari-hari...mungkin smangat yang diberikan buat aku kuat...huhu.....ternyata fast track ni umpama meletakkan diri di hujung gaung! sama ada kita tercampak kebawah, ataupun kita akan selamat naik ke puncak! aku pernah hampir2 jatuh kebawah....tapi Alhamdulillah, berkat usaha, doa dan semangat yang diberikan......aku naik perlahan lahan.....hai sem 4! insyaAllah sem2 sterusnya apa yg dihajati menjadi knyataan....walau apa pun, peningkatan sem nih mmberi semangat yang tinggi utk aku maju kehadapan! doakan aku.......

No comments:

Post a Comment