Thursday 1 November 2012

1 November 2012

 
بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم
YA ALLAH,
jika dia baik untukku, untuk keluargaku,... jadikan lah dia imamku

YA ALLAH,

jika dia mampu membahagiakan aku dunia dan akhirat, janganlah jauhkan dia dariku


YA ALLAH
jika dialah yang dapat membawa aku kejalanMU... satukan lah hati kami sampai akhirat..

YA ALLAH,

jika dialah yang diciptakan ENGKAU untukku, tetapkanlah hatinya dan hatiku untuk saling memikat dan menyayangi walau dihambat seribu ujian sakit tak terperi

YA ALLAH,

jika aku adalah pemilik rusuk kirinya.. jadikan lah aku pelengkap dirinya, pendamping paling setia..wanita yang dia cintai... isteri yang dia banggakan dan ibu yang terbaik kepada zuriat-zuriat kami..


YA ALLAH,
hambaMU yang jahil ini meminta , YA ALLAH. berikanlah dia kebahagian, kesihatan , kejayaan serta kasih sayang MU. andai telah tertulis aku bukan untuk dirinya, kurnikan lah dia dengan seseorang yang baik untuk dirinya. dan bahagiakan lah mereka 
YA ALLAH..

YA ALLAH,
kerana kelemahan dan kekurangan , aku serahkan segalanya padaMU.. jika mencintainya adalah terbaik untuku redhailah.. semoga cinta ini keranaMU YA ALLAH.. semoga cinta ini membawa aku dekat denganMU. dan semoga cinta sesama insan ini menyedarkan aku untuk selalu mengisi hati ini dengan cinta terdalam padaMU dan kekasihMU..

AMIN.. ya Rabbal ALamiN...
 
•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆

No comments:

Post a Comment