Saturday 28 May 2011

Antara Cita2

SAlam...
mula stat hapdate belog neyh, ayt 1st yg ku nak kata..''SYUKUR!''. Allah dengar smua prmintaan aku..prmohonan tuk fast track trcapai..check2 result kmarin,mau ketaq 1 bdn(sikit2 nak ketaq!..heraaannn)...stat dari msok diploma ag ku da psang niat tuk amek fast track neyh, da dendam lma dah,sbb tak dpt bt degree tros ritu..skunk neyh,peluang dah ada kat dpn mata,just aku ja kna duk bt plihan whether accept atau pon tolak..seyes gtau ku agk konpius skunk!.haduihhh...tipah ooo tipah..dh dapat, tp duk konpius ag!..padia neyh...mmg sblm neyh niat ku mmg nak msok pown fast track,mcm2 cara buat,bertungkus lumus slama 3 sem berturut-turut bersengkang mata tuk amek 3 pointer keatas!..smua nya sbb cita2 aku tuk amek fast track!..Ya Allah,moga pilihan aku neyh tepat!..apa pun pilihan aku,moga diberikan aku kemudahan dan kejayaan dimasa akan datang!..aminnn........

p/s: org2 tersayang adalah inspirasi dan penguat bagi aku!..tima kasih...=)

No comments:

Post a Comment