Sunday 4 September 2011

Ini jalan yg ku pilih............

Salam...

Pg2 buta neyh tetiba terasa diriku ini rajin lah pulak nk menghapdate belog yg x serupa belog neyhhh..xpalah, janji cek bahgia...pepagi buta neyh terasa sedeyh la plak.tatau eh saipa..jgn duk heran lakk..tipah lg heran kottt..haishhhhh..yalah kot, dh x bpa ari dh nk kmbli ke tempat asal..tmpat dimana ak bermati-matian mncari sesuap ilmu..errrkk..betoi ka ayat ku neyh..ehhhhhhh -_-'

pas neyh mngkin akn merindukan sumanya..suma yg ku alami time cuti hampir ribuan hari neyhh..nahhhhhhhhhh..mnitis air mata di pagi2 buta smbil hapdate belog neyhh..alahai tipahhhh...mngkin akan rindu org2 skeliling aku kot pas neyhhh..rndu time pepagi, time tgh hari, time tgh2 mlm..nahhhhh..jngn slh anggp,rndu tgh mlm neyh bkn sbb i vampire yg cun2 lagi sexy yg brjalan tgh mlm oke -_-'

mgkin agk ssh utk mnyesuaikan diri kmbli slps neyh..tpi aku harus kuat!!kuat tipah!!kuat!..skuat mana pon aku cuba bt, akan ada jg kerapuhannya nnty..digi kan ada,kita calling2 lah kn..asai rndu ja col ja trosss...apa susah beb..kalo x, apa gna nya tagline "bersamamu...bersamamu dimana jua...dikota juga di hutann..ehhhh
-_-"...hohohoho...

xpalah, demi mncari ilmu didada..harus ku atasi sumanya..walaupun terpaksa berjauhan,memendam rasa rindu yg akan membuak-buak didada....oh mannnnnnnnn...x dpt nk mmbygkan..........andai dpt ku undurkan putaran dunia....ehhh..cam lagu lah pulokkk kan..ngek ank tipah!

melupakan apa yg ku rasai slama neyhhh???..oh.tidak mungkin sama skali..suma neyh akan ku jd kan penguat tuk aku teruskan langkah demi masa depanku ini...suma neyh mnjadi penguat bg ku..tak mngkin aku lupakan...tolong doakan kejayaan aku dalam menempuh liku2 sbg mahasiswi nnty..x lupa jgk tolonglah doakan jua buat kesejahteraan hati dan sanubari aku pas neyh bg mlawan sgala kerinduan yg bakal beranak pinak serta cucu cicit pas neyhhh..tatau nk hadapi cmna..tatau nk membiasakan diri cmna..tatau berapa tan kah air mata yg akan menitis nnty..tapi sekuatnya akan aku harungi demi org2 yg tersyg...org2 yg aku sayangi mrupakan penguat bg diriku...

mgkin akan brlakunya sdikit kmurungan bercampur kesedihan dihati pd awalnya..tp ksibukkan mngejar ilmu pas neyh mgkin akan mmbntu aku..mudah-mudahan.........hurmmmmmmmmmmmmmmm...

mohon agar org2 sekeliling aku mndoakan kejayaan aku..ini jalan yg ku pilih..dan inilah yg harus aku tempuh..semoga kejayaan mengiringi aku sehingga tercapainya hasrat aku mmiliki segulung ijazah..insyaAllah...

Allahuakhbar..mudah-mudahan kejayaan milik kita..aminnnn....

No comments:

Post a Comment