Sunday 25 September 2011

Pilihan♥

Salam...
Dalam hidup neyh kdg2 mnuntut kita tuk bt pelbagai pilihan..stiap kputusan yg kita putuskan msti hadir drp plbagai plihan..pilih lah yg terbaik dlm hidup anda anda dan anda...nahhhhhhhh.pa yg duk pokpet pepagi neyh
-.-'
Oke, dlu time kecik2 pon dah diajaq tuk bt pilihan..(pilih nk bli baju sailoormoonn ka baju pokemon, samada nk bli mainan Tora Datang Lagi ka ataupun mainan Masak2) hahaha >_<''
tadaknya..dlu time hingus2 mleleh, mak ngn ayah yg slalu bt pilihan..pabila mningkat dewasa,bnyk pilihan yg harus dbuat sndri..lu pikir larh sndri!
sejak2 dh tua neyh..bnyk pilihan yg tlah dbuat..mmbuat pilihan dlm hidup lah yg pling pnting..hohohohohohohohoho..pilih lah yg terbaik..bg aku, aku bersyukur dgn pilihan yg telah aku bt..hati x pernah tipu kan2..:)

Alhamdulillah aku senang dgn pilihan aku. pilihan dlm plajaran, dalam masa depan dan juga pilihan hati..hoho..............berjuang lah tuk suma ni!! walaupun kekadang aku sengal, toekk, blurr sketika, pokpet, sedikit ganas dan mcm2 lagi lah..hahaha..but i'll do the best tuk suma yg aku tlah pilih..ni suma 4 my future..never give up!!!..

p/s: hapdate smbil mkn roti mayat!..cam seramm ja kannn....nyumm2 sdap >_<'

No comments:

Post a Comment