Sunday 3 April 2011

Di Sebalik Awan!

Apa kena mengena dengan post ni pun tak tau lah!!..tapi bagi aku lah kan..memang membawa maksud kot tajuk ni dengan hidup ku..nak tau tak apa sebab dia??!!..


kalau cek habaq,jangan duk gelak lak noo(terkeluar dah bahasa negeri)... sebenarnya dulu cita-cita ku nak jadi orang yang boleh terbang di angkasa..jangan salah anggap pula..bukan nak jadi superman ka,otromen ka ataupun apa segala macam benda-benda tu..tapi aku nak jadi TUDM!!..haha...bila ingat-ingat balik..memang nak tergelak pon ada juga..hahahahaha..satu lagi aku memang suka sangat dengan PDRM..sampai masa sekolah rendah dulu..bila cikgu tanya ja nak jadi apa bila besar nanti..mesti dua pekerjaan ni jadi pilihan di kalbu!..macam-macam sungguh aku ni..macam lah cukup sangat syarat nak masuk semua ni..tinggi pun tak lepas rasanya!!(tetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt)..:p


Tapi bila sudah dewasa..hati suda tekad untuk menjadi pensyarah..insyaAllah..moga-moga impian aku tercapai satu hari nanti....
p/s:teringin nak dengar student panggil miss ina nanti!..ahaksz!!

No comments:

Post a Comment