Tuesday 5 April 2011

MiNaT bUkAn PeNgHaLAng

pertama sekali aku nak tanya kamu semua..minat apa??...tak kiralah dalam apa-apa benda pun..sukan contohnya!..nak tau??..aku suka sangat-sangat dengan sukan bola sepak!..(dah macam budak laki dah)..tapi semua ni bukan penghalang kan...ok!..sini-sini aku nak tunjuk team-team yang aku suka sangat-sangat!!..tarrrraaaaaaaa!!!!.....
''Kedah! Kedah pantang kalah!..walau sakit jatuh dan rebah!!''..wahhhh..lagu azimat HIJAU KUNING!!..nak tau??..ku minat sungguh dengan Hijau Kuning!..fans tetap lah!..haha 
 jeng3!!!!....semestinya Chelsea!!..haha..mari sini aku tunjuk bukti aku gila team ni!..
tengok baju!!..hahaha!!..kat rumah ada banyak lagi baju-baju team yang aku suka!..heee
 semestinyalah team MALAYSIA!!

yang ni pula...??..Brazil!..hehe..sebab utamanya...semestinya lah Kaka!..hahaha

p/s:pernah mintak kat ayah nak pergi tengok bola dekat stadium waktu game Kedah !!..tapi mak tak benarkan!!..sebabnya aku perempuan..ayah kata''anak dara tak pi tengok bola kat stadium!tengok kat rumah sudah!!..huhu..yang bestnya mak satu geng dengan aku!!..gila bola juga..kami dua memang sokong sungguh-sungguhlah..tengok kat televisyen pun jadilah..terjerit-jerit!..haha..masa tengok Piala Suzuki hari tu..sekali aku jerit ''HORAAAAYYYYY!!GOLLLLLL!!!!!'' semasa malaysia menjaringkan gol..sekali kena marah dengan ayah daaaa...hahahaha
..pernah aku menangis teresak-esak!!..nak tau sebabnya??..Kedah kalah dengan Selangor!!..huh!!..mau bengkak mata jugalah..adooiiiiii...nak buat macam nama...minat punya pasal!..

No comments:

Post a Comment