Sunday 3 April 2011

FaMiLy CoMeS FiRsT

Alohaaa!!
aku aku dan aku!!..ni lah aku..yang kenal tu kenal lah..yang tak kenal tuh..ehem-ehemmm..sudi-sudikan lah untuk kenal nooo..asal usul dari Alor Setar Kedah..jadi jangan duk buat heranlah kalau sampai dalam blog ni pun bahasa yang digunakan kebanyakkannya bahasa negeri cek noo..haha..oklah..kembali ke tajuk asal..
''Family Comes First!''
Ya lah!..dalam apa-apa hal pon..semestinyalah keluarga perlu didahulukan..Cuma ada dua orang adk beradik ja..memang tak banyak pun..kami dua lah penyeri hidup mak ngan ayah..yang paling bising,banyak mulut,banyak kerenah dan segala macam lagi, aku lah tu..haha..memang tak dapat dinafikankan..haha

haaaa!!..ni dia ''big boss'' ku..haha...insan yang paling disayangi..ayahanda ku!...sekali tengok macam garang ja kan..tapi sangat baik..:)

 ibunda tercinta..Asiah Mat Akhir..ibu,teman baik,pendegar yang amat setia bagi aku..sayang mak sangat-sangat!!..



 yang ni pula..adik !..tak kan lah pakwe kot..haha..Mohd Alif nama budak ni..dalam gambar ni nampak kecil ja..tapi kalau tengok depan-depan..adoiii..memang kalah teruk lah aku!!..haha

 haha..yang sorang ni lah kaki bising dalam keluarga kecil kami!!..bak kata ayah..''memang sunyi lah rumah kalau budak ni tak da''..haha

Jadi...ni lah serba sikit latar belakang keluarga aku..nak tau lebih lanjut tentang diri ni..tunggulah ''post-post'' yang akan datang!!!...haha

p/s:..cuba suluh betul-betul..muka aku iras sapa?!..haha

No comments:

Post a Comment