Tuesday 19 April 2011

MaSaLaH!!!

Salamm....
Ya!!!!!!!!!!...sekarang ni memang aku ada masalah besar!..memang tak tertanggung masalah ni!..adoiii..masalah pa??..masalah tak boleh nak tidur!..memang teruklah kalau seseorang tu ada masalah tak boleh nak tidur ni!..bukan pa..tidur sejak akhir-akhir ni tak lena!..ditambah pula dengan kurang makan!..memang terbaikk larh tipah!..habis sem ni memang hang kurus lah!..=_=''
memang lah aku nak kurus,tapi bukan dengan cara yang sebegini rupa..makan tak kenyang, tidur tak lena, tapi mandi basah lagi lah!..hahahahaha....uit3..jangan duk buat anggapan bukan-bukan pulak..aku makan tak kenyang,tidur tak lena ni bukan sebab angau bercinta ka pa..cuma tension dengan final exam yang bakal menjelma kot...sekarang ni memang tidur dengan buku lah aku..kadang-kadang sampai terlelap dengan pen kat tangan..highlighter pulak duk ternganga...habislah cadar katil aku..macam-macam warna...biasalah aku..suka melukis waktu tidur..highlighter dengan pen kat tangan waktu tidur..memang kena lah!...hahaha...boleh pening kepala wooo kalau bab-bab tidur ni....tidur lewat,bangu awal....pastu lepas zohor ja memang tergolek la atas katil,sebabnya mata,otak dan badan dah mula penat!...memang masalah!....ha!..bab-bab makan pun aku da kurang sekarang...hilang nafsu serakah tengok nasi dah kut...peningkatan yang amat memberangsangkan!...balik rumah nanti nak pi timbang tengok..tersenyum lebar lah aku..ahahaha....


p/s: mata dah tak cantik...sebabnya???!!...lebam larh,dah tidur tak cukup...dah macam kungfu panda..haha..dah tak boleh buat iklan ''inershine'' dah...hahahahha
>---->mak ayah pesan : ''kak, jangan tidur lewat-lewat,makan bagi cukup..nak exam..jaga diri''
>---->yang dihati pulak pesan: ''jaga diri..nak exam ni..jangan tidur lewat-lewat,tak elok''

ya..baikk..aku akan usaha betul-betul untuk jaga diri dan kesihatan...selain tu...STUDY TIPAH STUDY!!!!! 

ok!!!...kamu kamu dan kamu juga kena jaga diri jugak ok!..tidur biar cukup..barulah dapat mata yang cantik!..hahahahaha...

No comments:

Post a Comment